úterý 13. března 2018


























Šípkový kovaný věneček od Aničky Tyrolerové KLIK mě pořád moc baví .... celou zimu nám zdobil vchodové dveře domu KLIK a protože jsem vánoční výzdobu před časem schovala zpátky do krabic, přišel čas i na věneček. Omotala jsem ho různě barevnými vrbovými proutky a o dozdobila ostříhanými větvičkami čajových růžiček. Tím jsem docílila krásného 3D efektu. Věneček už visí na dveřích a ve společnosti kroucených větví z vrby a větviček břízy v zinkových nádobách mu to moc sluší. Ale brzy ho nahradí nový .... velikonoční.



3 komentáře:

  1. Marki, moc hezký předjarní věnec!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No tak ten je perfektní a 3D efekt se mi zdá naprosto úžasný...

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki